EL CONSULTORI MÉS SUCÓS

Doctor Libido
L'estiu és una estació (climatològica, que no de tren) on el sexe s'esvalota i els animalons com nosaltres els humans (bé, deixem-ho així, no furonem més en la nostra miserable condició) intentem donar-nos plaer més sovint del que és costum (o miracle) la resta de l'any. Però la calorada d'aquestos mesos estiuencs ens acostuma a fer la punyeta quan volem fotre un clau amb el parent, la parenta o les dos coses alhora. Així que atenent les nombroses consultes que ens han arribat a La Quera reclamant que ressuscitem l'exitós consultori del Doctor Líbido, que ja ens va il·luminar els baixos amb els seus inestimables consells als primers números d'aquest corc satíric lleidatà, avui torna a les nostres pàgines amb unes quantes recomanacions sobre les alteracions sexuals durant la canícula. Aquí teniu el que pregunten els tres angoixes que hem sel.leccionat i les respostes del nostre mai ben ponderat sexòleg.


Benaurat Dr. Líbido:

A la meva dona li sua molt la cosa i jo em pensava que estava humida. I veig que no és el mateix una humitrat que l'altra. Com puc diferenciar les humitats, doctor? Per la textura, per l'olor o pel sabor?

Aleix Castells, Llardecans


Indecís Aleix, tú el que necessites és un gat. Un senyor gat, a poder ser mascle, que ensumi l'engonal de la teva parenta. Si és bó fent la seva feina, que ho són gairebé tots, els gats, desseguida sabràs d'on prové l'humitat. Si veus que el gat fot un bot, arrufa el nas, els pèls del bigoti se li destrempen i acte seguit fuig a la carrera fent marrameus, hauràs de ser diplomàtic amb la teva dona i recomanar-li una bona passada pel rentafruites. El gat haurà detectat que la humitat és en realitat suor covada, probablement amb habitants i amb certs graus d'acidesa. Els felins reaccionen igual davant el peix, segons sigui el seu estat, així que fixa-t'hi bé perquè en saben un colló, de gat i d'ensumar suors a l'entrecuix. Si per contra el gatot no es vol moure de les cuixes de la teva dona, o dels seus peus, o del seu cul, o de com coi estigui posada, i fot una rialla d'orella a orella, pots estar ben segur que allí hi ha marro, que hi ha humitat de la bona, de la que, si no ets gaire ruc, et farà relliscar tan prompte us poseu d'acord en com i on posar-vos a la feina. I el gat que miri, així agafarà pràctica per anar ensumant altres dies i donar-te la satisfacció d'encertar el que tú, gamarús, ets incapaç d'endevinar ni que te la foti als morros, la figa.


Respectat Dr. Líbido:

A l'estiu suem molt la meva dona i jo i em fa una mica de mania. L'altra nit vaig agafar l'hule de la taula de la cuina, vaig fer-li un forat al mig i el vaig posar entre els dos. Ella es va emprenyar molt. Vosté creu que s'ha enfadat per foradar-li l'hule, o per cobrir-la amb això? L'estiu se'm fa llarg, doctor. Què puc fer?

Didac Ribes, El Poal.


Maniàtic Dídac, el primer que has de fer és deixar en pau l'hule. Si jo fos la teva dona -Déu me'n lliuri de per vida!!- ja t'hauria fotut una cara de mans. Seràs ruc! L'hule rellisca i és calorós, no ho sabies? En aquests casos el millor és un sac de pinso de la Cooperativa Agropecuària de Guissona, que és de paper i fa més o menys la mateixa olor que els vostres cossos marrans. Ruc!! Foteu-vos una bona dutxa tots dos i folleu com a desesperats, però nets, collons!! La propera consulta d'aquest caire te la contestarà ta mare!


Trempat Dr. Líbido:

Dissabte a la nit feia calor a Alguaire, on vivim, i la meva dona i jo vam provar de fer-ho a la banyera. Ens vam adonar que no hi cabem, els dos. Va entrar ella primer, i li quedava un braç, una cama i una popa fora. Jo també estic una mica grassonet i no va haver-hi manera. Vam acabar a la gespa del jardí, però els gossos no van para de lladrucar i m'ha estat impossible fer res. Què faig, doctor, m'empesco una banyera tipo piscina? Porto els gossos a la canera municipal? O espero a l'octubre per fer un cacau?

Guifré Rodamilans, Alguaire.


Molsudet Guifré, a veure, anem a pams. En primer lloc, oblida't de la banyera. Però fins i tot per rentar-vos! Tu i la teva dona us heu de fotre a la secla, al canal de Pinyana, que el teniu ben a prop. Allí us renteu, si no us enxampa el secler, i podeu provar de fotre un clau. Ara, a la temperatura que baixa l'aigua potser no se t'aixecarà la siguela. Pel que fa a la gespa, no foteu el ruc, que rellisca i a sobre et deixa el cul verd. Els gossos és normal que us fotin la tabarra. L'estrany és que no s'escollonessin al veure les vostres maniobres. Fes-me cas, ni piscina-banyera, ni abandonis els gossos ni esperis a l'octubre: aneu a dalt del Sas, busqueu un bancal acabat de llaurar i foteu-vos unes bones rebolcades de matinada, que allí corre l'airet, a la nit. Vigileu, però, que un avió no se la foti abans d'arribar a l'aeroport si el pilot us veu fer massa tombs.

(El consultori sexual del Dr. Libido, una secció que La Quera recupera en la seva edició Especial Estiu que ja teniu al quiosc)